Monday, October 10, 2011

malu...=,=""

adei...td leh lk ak g send msg kt FB die msg ni...

ADAM...
Jika benar ikhlas kerana Dia...
Janganlah rapat dan dekat padanya...
Kerana itu menyeksa hati si HAWA...
Menahan rasa yang bukan halal baginya...
Tak mampu HAWA menyembunyikan kelembutannya...sedang itu fitrahnya...
BERTEGASLAH DIRI dahulukan walinya sebelum dia...
Dan bantulah dia pelihara maruahnya...
Jika benar mencari RedhaNya...

mse anta xde rse ppe.tp...pas2 2 tbe2 rse malu yg AMAT sgt.hmmmm...n now die diam seribu bhs.xtau la cmne...Ya Allah...aku redha atas sgal yg blaku pd diriku.

Jika dia utk ku maka Kau dekatkanlah hatiku dan hatinya.Tetapi jika dia bukan untukku maka kau redhakanlah hatiku dan hatinya.tabahkan hati kami b'2.ssungguhnya redha mu yg kami b'2 cari.kami ikhlas b'1 keranamu dan kami redha jika bpisah keranaMu juga.apa yg aku pinta, kau tabahkan lah hatinya dan hatiku yg lemah ini...amin...[kuatkn aku ya Allah...ampunkan aku jika pbuatanku ini mbuat Kau murka.ssungguhnya aku btindak tburu2 tanpa mmikirkn kesannya baik pd driku @ pdnya.aku juga tidak mngetahui sme de tindakan ku ini btl @ tidak.ampunkan aku dan smoga semuanya akn kembali spt sedia kala.amin.....]

No comments:

Post a Comment