Wednesday, November 2, 2011

Cukup cintai dalam diam dari kejauhan dengan kesederhaan & keikhlasan...

Assalammualaikum wtb...:)

Cukuplah aku mcintaimu dalam diam dari kejauhan dengan kesederhaan & keikhlasan. Walaupun pahit, sakit dan amat mrunsingkan tapi penuh kesedaran. Aku risau tidak dapat mjaga haty dan nafsu jika aku mcintaimu sperti cara sblm ini. Moga2 usaha/pengorbanan yg kecil ini ada hikmahnya iaitu pnyatuan kita dgn cara yg halal 1 hari nanti. InsyaAllah..amin ya Allah...amin ya rabbal alamin..


"Ya Allah berikanlah ketenangan kpd aku dan dirinya Ya Allah. Tanamkan rasa yakin dlm hatinya untuk berumahtangga. Sesungguhnya pada hematku dia mampu mjadi seorang Imam dan juga ayah yg baik. Namun aku hanya manusia biasa yg hanya mampu bsangka2. Jika tiada jodoh antara kami b'2, maka redhakanlah hatiku dan hatinya. Sesungguhnya hanya Kau Maha Mengetahui segalanya yg ada bumi dan dilangit. " Amin...ya rabbal alamin....

No comments:

Post a Comment