Tuesday, September 1, 2009

stress y xle nk dhadapi...=(

gler la stress kli ni.mmg gler!
i've been crying juz bcoz cnnot finish up my work!wat da!
da sadness n stress dat i felt is not only 4 a day (fri, 28/08) but it's been continued till mon, 31st 08.ridiculous!

thesis...u really drive me crazy!!!

today i not eat nything.dun noe wat would happen tomorrow.
wif da quiz dat i didnt read nything, da presentation dat i dun knoe wat it would b n da lit.review dat not finish yet!

a bunch of work!
cnnot go on nymore...

juz felt wan 2 go home.missing my mum...but she not allowed me 2 return home juz bcoz of my work!hate my work(thesis)!

but i've speak 2 sum1 n he told me to b +, kuatkn smgt, pray alot, recite quran n if still wan 2 cry...look in 2 miror n u'll stop crying bcoz u'll c ur ugly fce when u r crying in da mirror n hopefully dat will mke u stop crying.haha.thanx~

wat eva it is thanx 2 those dat b wif me when i'm down dis week...:
~ miss pejai n her rum8, wani - thanx 4 mke me smile n i really njoy stay wif u guys.
~ mimi who empathy wif me - cry along.hahaha.
~ uttoh kachil da 1st person who noe dat i'm crying. - wat a shame!wweeekk~
~ apex sum1 dat gve those advce. - thanx.
~ cha dat try 2 comfort me from far. - from her house.huhuhu.
~ those dat b wif me at resort. - jali, yana, faten, mid n mila.
~ wali songo dat gve me notes from mr kopi sejuk - but unfortunately cnnot b open bcoz my PDF been demolish from my lappy!hahaha.=p
~ kumom dat try 2 send nenek kebayan 2 accompany me.ya2...funny.=|
~ my f.5 Xclassmte - we got dnner at bgn lalang on sat, 30hb. (sambut merdeka la knon!)huhu.

thanx 2 all of U!i really appreciate it n try 2 finish up my work.da quiz...cnnot b help nymore...no pdf, no notes 2 read.=|
daa~~~

10 comments:

  1. kacang xde bg sumbangan ker?wakakka

    iyolaaa..manyak2 bc Quran..Kacang pon stress gk ni..kuiz x abih lg bc laaa..adehh

    fenin btol msok thn 3 ni..haiyyaa..

    emm..pape pon, gud luck ea kuey teow present 4 cls metod esk n kuiz..chayokkk!!

    ReplyDelete
  2. relaks..jgn stress sgt2..take it easy dear...doa byk2..insyaAllah nnt Allah bntu...
    biasa la dh final year...cmni la kehidupan kte..susah dhulu sng kemudian..

    ReplyDelete
  3. x pe kuey tiow...kita wat cam wonderpet..saling bantu-m'bantu...grab a chance when we hv it..":-)

    ReplyDelete
  4. sampai ati i tak de dlm....Sakit hati la~~~Lupa ke time kita dlm gelap di PTSL i yg menyuluh jln anda dan menemani anda hingga ke saat akhir utk cari kosa ilmu. Haha~~~

    ReplyDelete
  5. thanx u all!
    feeling better now.even xsiap g lit.review.huhu.

    kacang, tiqah n 2 anonymous ok!chaiyok2!huhu.
    wOndEr PeTs!hahaha.
    mmg igt nk wt cm 2 td,alih2 miss pejai mntk postphone.alhamdulillah.hahaha.klu x...de y x berkat pose ri ni.huhuhu.

    2 ice cream: ya...there is alot dat we've been face 2gether...jgn la sedey klu u xtsenarai sbb i juz snarai mrk2 y de mse i stress dis weekend.(",)
    u dis weekend mne de ngn i.huhuhu.
    but...wat eva it is thanx 4 evrything my dear!(^_^)

    luv all my frenz!all da best 4 ur thesis evry1!ganbate kundasai!!!(^,~)

    ReplyDelete
  6. haha..baek betol mr.AJ ari ni..ciap leh postpone lg kuiz 2..ni sumer ni si ZABA punye pasal..hehe..tq ZABA..wonder pet2 kami datang..lalllalalal~

    ReplyDelete
  7. ala kueytiow rilek la dik oiiiii... byk2 bersabo ye.

    ReplyDelete
  8. okies!
    maceh cz concern!(^,^)

    rite now feel better.
    ri 2 rse cm 2 sbb emoC tggu jp.die xstabil krn blakunya t'bls hormon.but rite now i'm fine.tq!

    ReplyDelete
  9. aku jusz _no pun sokong ko kueyteowkungfu.. beselah hidup.. xdek yang senang. buat slow2 keh. mudah-mudahan mudah keje tuh.. amin..aku pun benci tesis nih.hey...

    ReplyDelete